.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳ تصادف در مازندران ۱۷ مصدوم برجای گذاشت
سه حادثه ویژه تصادف در مازندران ۱۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شمال نیوز:زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه در سه حادثه ویژه تصادف در مازندران ۱۷ مصدوم بر جای ماند اظهار داشت: در روز گذشته، ۱۷ مصدوم در تصادفات جاده‌ای استان از سوی اورژانس ۱۱۵ مورد رسیدگی و انتقال به مراکز درمانی قرار گرفتند.

وی افزود: تصادف اول در جاده گوهر باران ساری روبه‌روی پلاژ ارتش بین پراید و پیکان وانت رخ داد و منجر به مصدومیت پنج نفر شد که همه مصدومین توسط آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس زاغمرز، ولوجا و طوسکلا به بیمارستان‌های امام حسین و بوعلی نکا منتقل شدند و تصادف دوم نیز در جاده قائم‌شهر محدوده پل «تالار» رخ داد و منجر به مصدومیت هفت نفر شد.

وی گفت: این حادثه براثر برخورد خودروهای پراید، ریو و نیسان رخ داد و مصدومان نیز به بیمارستان‌های رازی و ولی‌عصر (عج) قائم‌شهر منتقل شدند.

اشکپور ادامه داد: در تصادف سوم یک مورد نیز واژگونی پراید در جاده پاسند، بهشهر گزارش شد که در پی آن پنج سرنشین خودرو شامل یک مرد، یک زن ودو پسربچه ۵ و ۸ ساله و یک دختربچه دوساله مصدوم و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی بهشهر منتقل شدند و خوشبختانه مصدومی باحال وخیم گزارش نشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.